Атланта / Atlanta

Атланта

Atlanta

США

FX , 2016 - ...

драма , комедия

Смотрят
5 чел
TVFeed
4.30
КиноПоиск
IMDB
8.6

Список серий сериала Атланта

Чтобы запомнить серию нужно зарегистрироваться.

1x01
07.09.16, 5:00
5 лет назад

Paper Boi? Who the hell is that? I swear everybody want to be a rapper now-a-days smh. Song is bumpin tho. ( Murai.) In the second half hour - See every rapper think he a thug, well you do the crime, you do the time. Dont drop the soap haha. Free my uncle Jay!

Z > Я
1x02
07.09.16, 5:30
5 лет назад

Aspiring rappers learn thug life isn't all its cracked up to be.

Z > Я
1x03
14.09.16, 5:00
5 лет назад

This man Earn broke as hell. How you gone go out on a date with no money? Umm mhmm these Atlanta dudes trifling. But Ok, Paper Boi might really be about that life tho.

Z > Я
1x04
21.09.16, 5:00
5 лет назад

Paper Boi is tripping about this blog stuff but it's just Twitter bruh. It's just entertainment. Somebody needs to get Earn some money. Skreetmoney Worldwide man.

Z > Я
1x05
28.09.16, 5:00
5 лет назад

Ayyye, okay! We got celebs in the building balling for the kids. I love me some Justin Bieber. Man, Paper Boi stay hating tho haha.

Z > Я
1x06
05.10.16, 5:00
5 лет назад

I love my bestie for real but I can't stand her neither. Van just jealous cause her girl out here jet settin and poppin. Ok girl get yours.

Z > Я
1x07
12.10.16, 5:00
5 лет назад

Baller Alert! NFL players, not to mention Jeff Miles and the bottle boys at Primal tonight. Paper Boi gonna be in this thang too. Liiiiiiiittttttttt. I got pre sale bands.

Z > Я
1x08
19.10.16, 5:00
5 лет назад

Baller Alert! NFL players, not to mention Jeff Miles and the bottle boys at Primal tonight. Paper Boi gonna be in this thang too. Liiiiiiiittttttttt. I got pre sale bands.

Z > Я
1x09
26.10.16, 5:00
5 лет назад

Why my Auntie trying to make me go to one of these bougie Junteenth parties again? I don't like them sadity people and I'm gonna miss my shows. Le sigh.

Z > Я
1x10
02.11.16, 5:00
5 лет назад

Yo last night was 10 crazy. I bout lost my mind, Quita lost her phone, and this fool Earn lost his jacket smh. Who cares tho (laugh-crying emoji)

Z > Я
2x01
02.03.18, 5:00
4 года назад

Ayyy! We back in the city but thangs feel a little different. Must be Robbin' Season. Free Paper Boi!

Z > Я
2x02
09.03.18, 5:00
4 года назад

Trappin ain't easy, ya dig? Shout out to all my credit card scammers in the club tonight.

Z > Я
2x03
16.03.18, 5:00
4 года назад

Earn is out here making that money. Too bad he still look broke as hell. This whole city runs on stunting, you feel me?

Z > Я
2x04
23.03.18, 5:00
4 года назад

When you go outside the city white people be acting different. That's why I can't even go to Marietta. Too weird.

Z > Я
2x05
30.03.18, 5:00
4 года назад

You know how you need a fresh cut but your barber is always on some wack stuff? He's lucky I only trust him.

Z > Я
2x06
06.04.18, 5:00
4 года назад

Darius is trippin in this one. Y'all know I woulda been left.

Z > Я
2x07
13.04.18, 5:00
4 года назад

Yeah girl, we gonna party tonight! But if you don't post about it, did it really happen?

Z > Я
2x08
20.04.18, 5:00
4 года назад

Why Paper Boi always got an attitude? He rich, right? That's why I can't feel bad for these celebrities.

Z > Я
2x09
27.04.18, 5:00
4 года назад

We might have to make that move tonight. I heard there's a pajama party and Paper Boi is gonna be there.

Z > Я
2x10
04.05.18, 5:00
4 года назад

Y'all youngins don't know nothing about this. This one takes me back to middle school. Shout out Miller Grove!

Z > Я
2x11
11.05.18, 5:00
4 года назад

Sometimes you gotta go where the money goes. But it be feeling like something is holding me back. Like I can't leave.

Z > Я
3x01
25.03.22, 5:00
4 месяца назад

Wow it's been a minute. I mean, I like this episode about the troubled kid but we waited 50 years for this? 

Z > Я
3x02
25.03.22, 5:49
4 месяца назад

I think everybody knows blackface ain't cool anymore, we get it. They be trying too hard to go viral.

Z > Я
3x03
01.04.22, 5:00
4 месяца назад

This one was cool. Going to rich parties and meeting weirdos. Season 1 was better. 

Z > Я
3x04
08.04.22, 5:00
4 месяца назад

I was legit scared watching this.

Z > Я
3x05
15.04.22, 5:00
3 месяца назад

Sometimes shows just be over my head acting fake deep. Where's the poop jokes? 

Z > Я
3x06
22.04.22, 5:00
3 месяца назад

I've definitely seen this before on a better show. They're always stealing ideas. But the fashion industry gotta be exposed #streetwear. 

Z > Я
3x07
29.04.22, 5:00
3 месяца назад

White people watching this be like.. Pain.

Z > Я
3x08
06.05.22, 5:00
3 месяца назад

Al and Darius walk around Amsterdam. Psssh, I could make a way better tv show than this. 

Z > Я
3x09
13.05.22, 5:00
3 месяца назад

Black and White episode? Yawn. Emmy Bait. Why do they hate black women so much? 

Z > Я
3x10
20.05.22, 5:00
2 месяца назад

Yo Tarrare was a real person. Wild. They gotta stop biting these better shows tho. 

Z > Я
4x01
16.09.22, 5:00
через 1 месяц
4x02
16.09.22, 5:00
через 1 месяц
4x03
23.09.22, 5:00
через 1 месяц
4x04
30.09.22, 5:00
через 1 месяц
4x05
07.10.22, 5:00
через 1 месяц
4x06
14.10.22, 5:00
через 2 месяца
4x07
21.10.22, 5:00
через 2 месяца
4x08
28.10.22, 5:00
через 2 месяца
4x09
04.11.22, 5:00
через 2 месяца
4x10
11.11.22, 5:00
через 3 месяца
Вверх Вверх